fredag 17 februari 2012

Lördag

Konstigt att man ibland har svårt att somna och andra gånger somnar direkt. Man kan ju tänka sig att det har med att göra med vad som hänt under dagen, stress t.ex. Om man har mycket att tänka på osv. Ja, jag har i alla fall jävligt svårt att sova i natt. Vilket är jävligt frustrerande. Har räknat får nu i 30 min, minst. Och det är jävligt tråkigt. Jävla dumt tips man lärt sig. Man blir ju fan bara förbannad och har ännu mera svårt att sova. Men det är väl så. Det ingår väl i allas uppfostran att få en del såna här jävligt dumma tips. Andra skitdumma tips är att man får fyrkantiga ögon av att titta för mkt på tv. Jag har sett 100 tals, kanske 1000 tals filmer och mina ögon är fan inte fyrkantiga. Eller efter att man har ätit ska man vänta med att bada för då kan du få kramp och drunkna. Jag har badat massor med ggr direkt efter att ha ätit, t.o.m ätit i vattnet utan att ha fått kramp och drunknat. Nä, hur ska man komma över den här skiten.. Får väl fortsätta att räkna får. Malin sover och lär väl inte bli så glad om jag väcker henne.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar